FAQ’s

FAQ’s

Najczęściej zadawane pytania

Zamówienie

U góry w głównej belce naszego sklepu na lewo od logo KOKOSZE znajduje się menu kategorii, z których mogą Państwo wybrać interesujący dział. Po najechaniu na konkretną kategorię wyświetli się lista podkategorii produktów przypisanych do niej np. bluzy medyczne, spodnie medyczne, fartuchy medyczne, itd. Po wybraniu konkretnej podkategorii wyświetlą się wszystkie produkty dla kobiety/mężczyzny dostępne aktualnie w naszym sklepie internetowym.
Dzięki wyszukiwarce (również zaawansowanej) dostępnej na górze strony na prawo od logo sklepu, mogą Państwo w precyzyjny sposób odszukać konkretny produkt w naszym sklepie internetowym.
Po odnalezieniu szukanego produktu mogą Państwo zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na jego temat klikając w jego nazwę lub zdjęcie.

Tak, wszystkie podane ceny zawierają podatek VAT.

W naszym sklepie wykorzystujemy wymagane mechanizmy ochrony danych osobowych, a bezpieczeństwo płatności zapewnia Państwu Firma PayU.

Kliknięcie w przycisk “Dodaj do koszyka” (znajduje się na stronie produktu) przenosi jedną sztukę danego produktu do Państwa zamówienia. Dodanie produktu do koszyka przeniesie Państwa do strony z możliwością dokonania zakupu oraz zaprezentuje odpowiedni komunikat widoczny w prawej części strony.
Szczegółową zawartość koszyka wraz z możliwością dokonania zmian znajdą Państwo w prawej górnej części strony po najechaniu i kliknięciu na koszyk.

Tabela rozmiarów znajduje się w karcie każdego produktu. Należy kliknąć link zatytułowany „Tabela Rozmiarów” znajdujący się po prawej stronie zdjęcia przedstawiającego produkt.

Tak. Należy w formularzu zamówienia wybrać opcję inny adres dostawy i podać szczegółowe dane adresowe.

Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email (preferowane). W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności “za pobraniem” lub przedpłata na konto.

Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji:

– imię i nazwisko adresata

– dokładny adres wraz z kodem pocztowym

– numer telefonu do kontaktu z kurierem

– nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów

– adres e-mail (jeżeli jest dostępny, do przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia i numeru listu nadawczego)

– opcjonalnie jeżeli klient życzy sobie FV: dane do FV w tym poprawny numer NIP

Przygotuj te informacje, przed kontaktem z naszą firmą, lub prześlij do nas zamówienie na adres email: kontakt@kokosze.pl

Obecnie osobisty odbiór zakupionego towaru nie jest możliwy. Dostawę towaru realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich.

Tak. Na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny). Pamiętaj! Błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie, FV wystawienie są automatycznie poprzez system obsługujący sklep. Drukowaną FV zawsze otrzymasz wraz wysłanym towarem.

W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia.

Odpowiednie pole znajdziesz podczas realizacji zamówienia, możesz tam podać także uwagę dla kuriera np. “domofon nie działa, proszę o tel.” itp.

To niestety bardzo kłopotliwe pytanie. Otóż dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane przez nas zdjęcia oddawały stan rzeczywisty produktów, jednakże kolor wyświetlany na monitorze zależy nie tylko od samego zdjęcia, ale też od ustawień monitora, matrycy itp. Bywa tak ,iż to samo zdjęcie na kilku monitorach może wyglądać inaczej.

Tak. Aby zapoznać się z ceną wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy z podaniem: dokładnego adresu dostawy; ilości i rodzaju zamawianego towaru. Na tej podstawie zostanie do Państwa przesłana oferta najbardziej atrakcyjnej formy wysyłki.

Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z kokosze.pl jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską.

Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

Płatność

Za zamówienie mogą Państwo zapłacić:
– zwykłym przelewem na konto sklepu,
– szybkim przelewem za pośrednictwem – firmy PayU
– kurierowi podczas odbioru przesyłki (zapłaty za pobraniem – gotówką u kuriera),
– płacąc przy odbiorze towaru.

Przydatne informacje znajdziesz pod adresem: https://poland.payu.com/pomoc/

Wszelkie należności należy wpłacać na konto:

47 1950 0001 2006 0078 1527 0002 z dopiskiem numeru zamówienia (tytuł przelewu).

Wymiany &
Zwroty

Nie trafiłeś z rozmiarem? A może towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Przygotowaliśmy krótką instrukcję, jak w takich sytuacjach postępować. Na wymianę towaru zakupionego w sklepie internetowym masz 14 dni od dnia jego odbioru.

Poznaj szczegóły wymiany

Nie trafiłeś z wyborem? A może towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Przygotowaliśmy krótką instrukcję, jak zwrócić produkt. Na zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym masz 14 dni od dnia jego odbioru.

Poznaj szczegóły zwrotu

Kontakt

Masz dodatkowe pytania?