Wymiana
Nie trafiłeś z rozmiarem? A może towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Przygotowaliśmy krótką instrukcję, jak w takich sytuacjach postępować. Na wymianę towaru zakupionego w sklepie internetowym masz 14 dni od dnia jego odbioru.
Jak wymienić towar?
- Przygotuj dwa dokumenty – paragon/fakturę oraz wydrukowany i wypełniony formularz wymiany towaru. Oba dokumenty włóż do paczki wraz z odsyłanym towarem.
- Produkty radzimy zwracać w oryginalnym opakowaniu. Towar musi być w stanie umożliwiającym jego sprzedaż – nie może nosić śladów użytkowania i musi zawierać wszystkie ewentualne akcesoria. Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.
- Paczkę wyślij na poniższy adres jako przesyłkę standardową lub poleconą. Nie mamy możliwości odbioru paczek wysłanych za pobraniem, dlatego tego rodzaju przesyłki zostaną odesłane do nadawcy:
KOKOSZE
Boczki Chełmońskie 1
99-414 Kocierzew Południowy - W przypadku pierwszej wymiany produktu lub produktów, wyślemy Ci wybrany towar i zapłacimy za jego wysyłkę. W przypadku kolejnej wymiany z tego samego zakupu, koszty dostawy pokrywa klient.
- Czas realizacji wymiany to z zasady 2-4 dni robocze od dnia jej odbioru w magazynie. W wyjątkowych przypadkach proces wymiany może trwać 8-10 dni roboczych.
Zwrot
Nie trafiłeś z wyborem? A może towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Przygotowaliśmy krótką instrukcję, jak zwrócić produkt. Na zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym masz 14 dni od dnia jego odbioru.
Jak zwrócić towar?
- Aby dokonać zwrotu towaru, potrzebujesz dwóch dokumentów – paragonu/faktury oraz wydrukowanego i wypełnionego formularza odstąpienia od umowy. Oba dokumenty włóż do paczki wraz z odsyłanym towarem.
- Produkty radzimy zwracać w oryginalnym opakowaniu. Towar musi być w stanie umożliwiającym jego sprzedaż – nie może nosić śladów użytkowania i musi zawierać wszystkie ewentualne akcesoria.
- Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.
- Paczkę wyślij na poniższy adres jako przesyłkę standardową lub poleconą. Nie mamy możliwości odbioru paczek wysłanych za pobraniem, dlatego tego rodzaju przesyłki zostaną odesłane do nadawcy:
KOKOSZE
Boczki Chełmońskie 1
99-414 Kocierzew Południowy - Zwrot należności otrzymasz w ciągu 14 dni roboczych od dnia odbioru Twojej przesyłki ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami. Płaciłeś za pobraniem? Uzupełnij nam swój numer konta w formularzu zwrotu, na który odeślemy Ci pieniądze.
Produkt wadliwy lub uszkodzony
Gdyby zdarzyło się, że otrzymaliby Państwo wadliwy lub uszkodzony artykuł.
Jak zgłosić reklamację?
- Jeżeli chcesz złożyć reklamację towaru zakupionego w sklepie internetowym, wyślij ją na adres działu reklamacji.
- Przygotuj dwa dokumenty – paragon/fakturę oraz formularz reklamacyjny i włóż je do paczki wraz z uszkodzonym produktem.
- Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.
- Paczkę wyślij na poniższy adres jako przesyłkę standardową lub poleconą. Nie mamy możliwości odbioru paczek wysłanych za pobraniem, dlatego tego rodzaju przesyłki zostaną odesłane do nadawcy:
KOKOSZE
Boczki Chełmońskie 1
99-414 Kocierzew Południowy - Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od jej odbioru. O decyzji oraz kolejnych krokach zostaniesz poinformowany e-mailem.