RABATY na WYBRANE Modele | Zamów już Dziś i ZYSKAJ 30% ZNIŻKI

Wymiany i zwroty

Wymiana

Nie trafiłeś z rozmiarem? A może towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Przygotowaliśmy krótką instrukcję, jak w takich sytuacjach postępować. Na wymianę towaru zakupionego w sklepie internetowym masz 14 dni od dnia jego odbioru.

 

Jak wymienić towar?

 

  1. Przygotuj dwa dokumenty – paragon/fakturę oraz wydrukowany i wypełniony formularz wymiany towaru. Oba dokumenty włóż do paczki wraz z odsyłanym towarem.
  2. Produkty radzimy zwracać w oryginalnym opakowaniu. Towar musi być w stanie umożliwiającym jego sprzedaż – nie może nosić śladów użytkowania i musi zawierać wszystkie ewentualne akcesoria. Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.
  3. Paczkę wyślij na poniższy adres jako przesyłkę standardową lub poleconą. Nie mamy możliwości odbioru paczek wysłanych za pobraniem, dlatego tego rodzaju przesyłki zostaną odesłane do nadawcy:
    KOKOSZE
    Boczki Chełmońskie 1
    99-414 Kocierzew Południowy
  4. W przypadku pierwszej wymiany produktu lub produktów, wyślemy Ci wybrany towar i zapłacimy za jego wysyłkę. W przypadku kolejnej wymiany z tego samego zakupu, koszty dostawy pokrywa klient.
  5. Czas realizacji wymiany to z zasady 2-4 dni robocze od dnia jej odbioru w magazynie. W wyjątkowych przypadkach proces wymiany może trwać 8-10 dni roboczych.

 

Zwrot

Nie trafiłeś z wyborem? A może towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Przygotowaliśmy krótką instrukcję, jak zwrócić produkt. Na zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym masz 14 dni od dnia jego odbioru.

 

Jak zwrócić towar?

  1. Aby dokonać zwrotu towaru, potrzebujesz dwóch dokumentów – paragonu/faktury oraz wydrukowanego i wypełnionego formularza odstąpienia od umowy. Oba dokumenty włóż do paczki wraz z odsyłanym towarem.
  2. Produkty radzimy zwracać w oryginalnym opakowaniu. Towar musi być w stanie umożliwiającym jego sprzedaż – nie może nosić śladów użytkowania i musi zawierać wszystkie ewentualne akcesoria.
  3. Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.
  4. Paczkę wyślij na poniższy adres jako przesyłkę standardową lub poleconą. Nie mamy możliwości odbioru paczek wysłanych za pobraniem, dlatego tego rodzaju przesyłki zostaną odesłane do nadawcy:
    KOKOSZE
    Boczki Chełmońskie 1
    99-414 Kocierzew Południowy
  5. Zwrot należności otrzymasz w ciągu 14 dni roboczych od dnia odbioru Twojej przesyłki ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami. Płaciłeś za pobraniem? Uzupełnij nam swój numer konta w formularzu zwrotu, na który odeślemy Ci pieniądze.

 

Produkt wadliwy lub uszkodzony

Gdyby zdarzyło się, że otrzymaliby Państwo wadliwy lub uszkodzony artykuł.

 

Jak zgłosić reklamację?

  1. Jeżeli chcesz złożyć reklamację towaru zakupionego w sklepie internetowym, wyślij ją na adres działu reklamacji.
  2. Przygotuj dwa dokumenty – paragon/fakturę oraz formularz reklamacyjny i włóż je do paczki wraz z uszkodzonym produktem.
  3. Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.
  4. Paczkę wyślij na poniższy adres jako przesyłkę standardową lub poleconą. Nie mamy możliwości odbioru paczek wysłanych za pobraniem, dlatego tego rodzaju przesyłki zostaną odesłane do nadawcy:
    KOKOSZE
    Boczki Chełmońskie 1
    99-414 Kocierzew Południowy
  5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od jej odbioru. O decyzji oraz kolejnych krokach zostaniesz poinformowany e-mailem.